sâmbătă, 27 februarie 2010

Cultura si arta chopperelor scopul blogspotului

Salutare la toata lumea ... de acum in colo... daca observ vre un interes eu o sa updatez cit pot de des cu poze, comentarii in limba romina, ce stiu eu despre arta si cultura customului ...

M-am gindit sa fac o rubrica pt educarea spiritului custom , post-uri aproape zilnice ( daca simt sa nu le pun numai pt mine ) cu cum fac eu chopperele poate mai stirnesc o scinteie in cite cineva sa faca si el asta !
Tot ce trebuie sa faceti ca sa postati aici este sa creati un blog ( dureaza la fel de putin cit un cont pe forum sau o adresa de mail ) si puneti-va pozele personale pe el cu motor cu purcel etc ... si puteti comunica cu toata lumea !

3 comentarii:

  1. LIL DEBUL sint. Basty , baga poze ,scrie cum ai inceput sa lucrezi , scrie orice , ca va fi citit cu interes.

    RăspundețiȘtergere
  2. multa bafta in continuare,si asteptam chestiile cu care ne ai obisnuit....deja am pus blogul la bookmars.numa bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut!
    Imi pare bine ca ai decis sa faci acest blog si sper sa ne impartasesti si noua din experienta ta. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere